Správa dokumentov

Zbavte sa množstva papierov a myslite nielen ekonomicky, ale aj ekologicky! Bitrix24 Vám poskytne online úložisko pre ukladanie a zdieľanie dokumentov v rámci Vašej firmy, umožní ich editáciu viacerými užívateľmi a zautomatizuje tok dokumentov.
Manažment dokumentov
Bitrix24 Vám umožní zdieľať Vaše dokumenty s ostatnými zamestnancami, konzultovať ich a editovať. Zdieľajte prezentácie, videá, smernice, pracovné dokumenty či čokoľvek iné s kolegami, zamestnancami, pracovnými skupinami, klientmi, freelancermi či obchodnými partnermi.
Súkromné a zdieľané dokumenty
Bitrix24 prichádza s tromi typmi úložiska – súkromný disk (My Drive), skupinový disk (Group Drive) pre pracovné skupiny/projekty a firemný disk (Company Drive), kde sú uložené všetky dôležité dokumenty pre celý podnik.
Jednoduchá spolupráca
Prostredníctvom Activity Stream môžete spolupracovať s ostatnými kolegami a zamestnancami na konkrétnom dokumente v reálnom čase! Jednoduchšia a rýchlejšia spolupráca v rámci pracovných skupín/projektov, ktorá dokončí prácu rýchlejšie a efektívnejšie.
História dokumentov
Ak upravíte dokument, jeho stará verzia sa nevymaže, ale ostane zálohovaná. Kompletný prehľad zmien Vám zaručí to, že už nikdy žiadny dokument nestratíte.
Uzamknutie dokumentu
Uzamknite dočasne dokumenty, ktoré momentálne upravujete. Predídete tak konfliktom medzi jednotlivými verziami upravovanými viacerými užívateľmi naraz. Po ukončení úpravy dokumentu jednoducho odomknite dokument a sprístupnite ho na úpravu ďalším užívateľom. Bitrix24 myslí aj na bezpečnosť a predchádzanie konfliktom pri práci s dokumentmi!
Vytváranie a úprava dokumentov online
Spolupráca s Google Docs, Office 365 a MS Office Online Vám umožní pracovať s dokumentmi online! Jednoduchý zabudovaný nástroj Vám umožní otvárať, editovať a ukladať dokumenty uložené vo Vašom portáli prostredníctvom Google a/alebo Microsoft (Live ID, Office 365) účtu. Upravujte dokumenty súčasne s Vašimi kolegami a zamestnancami!
PC aplikácia
Stiahnite si Bitrix24.Drive do Vášho počítača či notebooku a majte prístup k svojim súkromným či firemným dokumentom priamo z pracovnej plochy. Šikovná PC aplikácia s intuitívnym ovládaním, ktorú zvládne naozaj každý.
Integrácia s externými úložiskami
Dokonalá spolupráca s najznámejšími úložiskami (Dropbox, Google Drive, OneDrive) Vám umožní nahrať Vaše dokumenty aj do Bitrix24 a následne skontrolovať, či je k dispozícii novšia verzia dokumentu ako tá, ktorá bola nahratá do Bitrix24.
Vyhľadávanie
Špeciálny nástroj na vyhľadávanie prehľadáva všetky informácie v dokumentoch a Vy tak nájdete to, čo naozaj potrebujete. Nájsť v tisícoch dokumentoch ten pravý môže byť problém – Bitrix24 ho však hravo vyrieši!
Schvaľovanie workflow
Bitrix24 umožňuje vytvárať vlastné automatizované biznis procesy, ktoré Vám ušetria čas, náklady a energiu. Požiadajte o schválenie dovolenky, služobnej cesty, výdavkov na nákup, schválenie dokumentu/smernice alebo si vytvorte vlastné obchodné procesy a sledujte priebeh Vašich žiadostí priamo v Bitrix24!
Newsletter
Kliknutím na tlačidlo súhlasíte so spracovaním osobných údajov. Viac info
© 2018 7 Sense, s.r.o.
Write Close
Close
Máte nejaké otázky? Kontaktujte nás!
Odoslaním súhlasíte so spracovaním osobných údajov. Viac info
Made on
Tilda